Ensamma kvällar..

Åh, det är så himla jobbigt att vara ensam, och nu tycker jag att jag varit ensam TILLRÄCKLIGT! Kan den här himla grissjukan försvinna ur min kropp nån gång så jag kan få vara med mina uuunderbara vänner snart, KANSKE?!

Ska snart kolla Fråga Olle-dokumentären, och har tappat upp ett otroligt härligt fotbad!
Imorgon ska Camilla (som den ängeln hon är) lämna hårfärg + slingor vid min dörr! Ja, det stämmer, ska bli ljushårig igen, och riktigt ljus denna gång! Dock blir det orange efter första färgningen eftersom att jag har rött hår nu, så ska slinga en gång direkt efter färgningen så de röda pigmenten lossnar! Efter det blir det förmodligen överanvändning av silverschampoo (a'

Puss & kram, skumbanan.

2009-09-16 @ 21:39:16 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0