I förorten..



Just kidding - är i Frövi!
Är relativt frisk nu förutom hostan vilket förmodligen är rökhosta? Känner mig inte förkyld eller något så det lutar ditåt. I alla fall så har jag en mellanbrun färg i håret nu, det var det enda som kunde dämpa de rosa och oranga tonerna, så på måndag får ni se the results! Scary, jag vet..

Jag åkte i alla fall buss ifrån Degerfors - Örebro. Sen tog jag tåget en halvtimme senare till Frövi vilket inte tar mer än tio minuter? Enkelt och billigt! (Har ju busskort, hallå???) så var framme här 18.00. Möttes av en Peter och en Mamma som inte kände igen mig. Mamma sa att hon tänkte "Hm, vilken snygg tjej som går där, men VART ÄR CHARLOTTE???" Komplimang eller ej, jag tyckte det var snällt sagt, för när brukar jag vara snygg? Precis (a)
Imorgon blir det Lindesbergs-marken, och förresten så känns det skönt att vara hemma!

Puss och godnatt för er sjusovare som redan lagt er ;)


--> Charlotte
2009-09-18 @ 23:43:10 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0