Kaffe, ogjorda chokladbollar & luftgitarr!

Tillbaka återigen, har inte haft tid eller lust att blogga (samt att min kära pojkvän Patrik totalt hatar allt som har med bloggar att göra!).

Just nu är jag, älskling, Rådis, Sanna & Mikaela här. Vi gör ingenting speciellt just nu förutom att Patrik & Rådis uppenbarligen ska starta en blogg om någonting med blåvalar och badkar, who knows what they're gonna do next..

Gick & la mig 5.00 i morse så blev ingen skola, kände mig allmänt risig dessutom. Imorgon börjar jag däremot 15.15 och har Naturkunskap B, rätt skönt med en enda lektion på torsdagar faktiskt.

Besök till mammis inväntar på fredag! Jag, Jonte & Älskling beger oss till mer västliga koordinater och kommer hem söndag kväll.

Puss & kram, skumbanan!


Älskar dig Patrik ` v ´
2010-08-25 @ 19:25:36 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0