Kräftkväll med Da vinci-koden som underhållning!

Andra gången jag åt kräftor i mitt liv, and i kind of enjoy it vill jag ju lova! Kan inte bli fel när man dessutom tittar på Da vinci-koden på 6an, underbart bra och spännande film! Mina fingrar luktar fortfarande dill trots att jag tvättat dem tre gånger, äckligt..

Patrik står & diskar då han inte kunde se på skiten, som han så väl uttryckte det. Rätt glad över det eftersom jag skulle ha diskat imorgon istället men nu blev det ju inte av, fniss. :$

Kanske ska passa på att packa lite inför "resan" imorgon? Vet ju ej hur lång tid jag har på mig imorgon att göra det innan bussen går.

Nu ska jag pussas med min älskling.

Puss & kram, skumbanan!



2010-08-26 @ 23:08:33 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0