Kvällsmys!

Åt skilda rätter till fångarna på fortet, Barn VS Föräldrar. Jag trodde självklart på barnen och ve och häpna, de vann! (a)

Är faktiskt lite småglad över faktumet att hösten är på ingång, trots att jag älskar sommaren. Det är så mysig stämning på nåt sätt. Och vem älskar inte höst & vintermodet? I dessa tider måste man ju ha ännu mer kläder på sig, vilket är en fin ursäkt till att man måste iväg och shoppa, hihi.

Pappa flyttade till ny lägenhet idag så hoppas det gick bra för honom att flytta. :)

Lite bilder innan jag tackar för mig för ikväll:


Jag och älskling på Gröna lund



Älskling när han rullar cigg


Jag på skärtorsdagen i år, när det vankades roligheter
2010-08-31 @ 21:40:12 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0