Sjuklingen..

Har varit hemma både igår och idag, jag kan verkligen inte gå till skolan, inte som det ser ut nu. Jag har inte ont i halsen, men det roliga är att jag är 10 grr så hes som Brooke i One tree hill och jag menar, vem har undankommit hur jävla hes hon är? Jag hostar hela tiden och är svintäppt, särskilt på kvällen och morgonen. Febern kommer dock och går så vi får se hur länge det håller i sig.  Älskling är också sjuk så vi är hemma och är sjuklingar ihop :( <3

Det jobbigaste är att mina halsmandlar är så pass stora nu att jag inte kan svälja, usch =( Så ska gå till vårdcentralen imorgon och ta halsprov så får vi se om det blir operation eller ej. Om det blir operation innebär det att vara hemma 2 veckor, inte prata på 1 vecka då stygnen kan gå sönder och bara äta flytande i 2 veckor.. Men vi får hoppas på det bästa!

Patriks farmor var över med halstabletter & frukt förut i alla fall, så gullig är hon. Har också kollat på Vampires suck och jag är förvånad över att säga det men, den var dyngbra! :$ (Sorry alla Twilight-fans, inkl mig själv..)

Puss & kram, skumbanan.


Bild från: weheartit.com
2010-08-31 @ 19:21:51 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0