2/12-10

Nu är jag äntligen arton år, tro mig - det känns på något skumt vis som jag absolut inte kan förklara. Men det är skönt, att äntligen få lite mer privilegier, haha.

Födelsedagen var toppen. Min familj o Patriks kom och det firades med massor av kakor & bullar och en jättegod tårta, tack Diana & Mamma för bakningen! De var här i 3,4 timmar och efter det kom Mikaela & Satta upp hit och förberedda inför min födelsedagsfest som var asrolig! Nära vänner, mycket dricka och mycket spelande - GÖRBRA med andra ord!

Ska skriva en uppsats och plugga lite nu, älskling är i Karlstad snart och kommer väl hem sent, saknar honom!

Hejsvejs!


Älsklingssnutt
2010-12-02 @ 19:39:41 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0