5/12-10

Helgen är slut, igen. Att tiden går så fort, nästan läskigt ibland. I fredags vid halv nio, åkte vi in till Tom i K-hamn och var där o spelade Picitionary, kollade film och umgicks. Sov där och drog hem klockan halv fem på lördagen. Efter det gjorde vi ej något speciellt förutom att Mika och Satta var här. Idag drog vi på julskyltning med Patriks mamma och syster. Gick även på julmarknad uppe vid Berget, mysigt faktiskt!

På torsdag har jag och Patrik varit förlovade i fem månader, på söndag har vi varit tillsammans i 9 månader - det gick fort i svängarna där, haha. Men om man känner att det är rätt så är det självklart, ångrar det inte för en sekund. Patrik är tamejfan det bästa som någonsin hänt mig och mitt liv, på alla sätt. Finns nog ingen som förstår sig på mig som han gör, jag är ju ingen barnlek precis, haha. Han är bäst!

Ny skolvecka, känns okej. Skönt att man har trevliga lärare som peppar en att orka!
På lördag kanske det blir Boda borg? Förhoppningsvis i alla fall, sen börja försupa inför Lussevakan!

Lämnar er så länge med denna underbara låt;

2010-12-05 @ 21:13:07 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0