I love weekends!

I lördags blev det jag och Milla som ruleeed the world typ! Nej men, kort och gott - Fest här med trevligt folk, vilket var mycket uppskattat (a) Sanning och konsekvens-spelet användes flitigt osv, riktigt kul :D

I söndags gick jag och ... upp rätt sent och så åt vi frukost och sådär, sen kom Milla hit efter ett tag, och då gick vi och åt på Mem&zin, sen kollade vi Saw VI och The ring, vilket var ett snedsteg då jag verkligen inte kunde sova då sen .. ;$

Idag var jag inte i skolan då jag spydde i morse och var rädd att det var vinterkräksjukan, vilket det inte var utan förmodigen alkoholen som spökade.. Har pluggat massa geografi idag så känns skönt att ha lite försprång :)

Måste passa på att klaga på tv på måndagar och tisdagar! Ons-fre är kanoners, men mån-tis är sämst.. Där rök min kvällsunderhållning =(

Aja, nog med babbling för ikväll tror jag.

Puss & kram skumbanan, på alla goa & glada :)


Knasig bild ;$ vet inte riktigt vad jag gör..
2010-02-08 @ 21:06:21 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0