Look at this photograph, everytime I do it makes me laugh.. (8)

Idag hade vi både geografiprov samt redovisning om vårt arbete inför Valet 2010. Gick kanonbra på båda delarna kändes det som! Sjukt stolt över mig själv faktiskt, kändes liksom att det gick bra för en gång skull (a)

När jag kom hem förut (runt två?) så började jag storstäda hela lägenheten, samt möblera om lite i köket (flyttade köksbordet och ställde det annorlunda) så känner mig riktigt duktig! Däckade framför One tree hill dock och sov i en timme och vaknade 18.00, då blev jag svinrädd och trodde att jag sovit till klockan 18.00 imorgon och missat skolan.. Kunde verkligen inte uppfatta situationen :$

Ska hoppa i säng nu alldeles strax (börjar tio över tio imorgon och har två lektioner så slutar typ ett) och lägga mig och läsa lite, så mysigt, avslappnande också :)

Skojar inte när jag säger att jag hittat ÄNNU MER bra musik till min spotify-lista, den är verkligen legendarisk!!!

Puss & kram, skumbanan på alla goa & glada! Sov gott.

2010-02-11 @ 00:01:29 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0