Nu har jag varit..

Nu har jag varit KÄR i en vecka, inte vetat om det innan.. Känns lite tufft faktiskt, inte för att den personen har en aning om det, men det är ju finfint, då kan jag titta i smyg utan att den har en aning.. Dock tror jag att jag avslöjade mig, i förrgår? :$ Pinsamt! Smartis du är charlotte - Jo tack, jag vet. (Och nu har jag börjat prata med mig själv också? Får börja på bup igen tror jag.. :D)

& för er som undrar varför jag skriver så extremt konstiga saker så är det för att jag tänker skriva ner ALLT jag tänker och känner här, och så kan jag titta tillbaka om några år :) So don't complain ;)

2010-02-04 @ 15:01:10 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0