Onsdag 3/2-10

Idag skulle jag haft teater istället för friluftsdag, men vädret tillät inte, utan snön bara vräkte ner, vilket får mig att VÄGRA att gå ut i huvud taget ;$ Förhoppningsvis har det blivit bättre när Madde slutar då hon&jag ska in till Karlskoga och shoppa litte, vilket blir runt tvåtiden!

Eftersom jag har tillfälle att klaga just nu så tänker jag göra det! Jag HATAR TV efter 11.30, finns absolut ingenting att se. Det suger, rent ut sagt. TV4, kanal5, TV3, ser ni det här, SKÄRP ER!

Lagade i alla fall världens godaste omelett förut, med bacon och champinjoner i bland annat, smarrigt smarrigt ;)

Nu ska jag fortsätta plugga geografi - marken vi lever av, för det är såååå kul. (Visst känner man sarkasmen i luften?)

Lite nya kort! (a)


Bild tagen av Lovisa igår! ;$ De två under är tagna idag! Jag, samt en smygbild på min lägenhet (a'

2010-02-03 @ 13:21:38 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0