Torsdag 4/2-10

Idag är en glad dag! En sån där dag då man känner att allt går bra och man kan vara sig själv, superskönt att dessa dagar kommer ofta, annars skulle jag nog dö av tristess och ångest.. (a)

Hemma ifrån skolan nu, hade två lektioner idag, särskilt mysigt i cafeterian idag! De har gjort det värsta bra där, mycket mer "utbud" (man säger så Jossan ;$) och sådär.

17.00-21.00 ska jag ner till tvättstugan och tvätta järnet!!! Min tvättunna är överfull :s Har inte funnits tvättid på säkert två veckor så det behövs verkligen nu. In med alla kläder i rosa&röd, mörkt och vitt-kategorierna, sen ner efter 40 minuter igen och hänga upp det i torkskåpet, sen ner och hämta kläderna samt vika dem, vilket hektiskt liv ;)

IMORGON ÄR DET FREDAG! Tiden går så extremt fort ;O ;$ Skönt med helg i alla fall kan jag ju lova (a)

Puss & kram, skumbanan.

2010-02-04 @ 14:37:16 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: jossan

haha ja, mer utbud på killar nu också ;) fasiken, får skolka alla lektioner så jag kan kolla på min snygging hela dagen!!! :D

2010-02-04 @ 15:23:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0