Trevlig dag!

Usch, idag har det verkligen snöat. Vill inte vara negativ då jag vet att Sverige behöver sånt här vinterväder, men ändå, plogbilarna hann inte med och bilar samt lastbilar fastnade och man blev blöt och trillade och ja, tjofadderittanräj! :$

Gick till skolan så jag hann till idrotten i alla fall. Det snöade för mycket innan dess (a) Går ifrån 8.10 - 16.30 på måndagar vilket enligt min mening är alldeles för länge, fast har nog blivit rätt bortskämd med ett rätt så annars vackert schema :$ haha

Åkte till Karlskoga med Camilla, Jossan, Pierre & Fredrik efter teatern. Fixade camillas mobil, åt på Viking's och lite sånt mysigt. Följde med Jossan till Kronis efter det och handlade lite smått och gott!

Nu tittar jag på 13 snart 30 och hjälper Jennifer med att få igång hennes blogg, hon fattar inget. Lugnt dock, been there done that! :D

Puss & godnatt!

2010-02-01 @ 22:34:50 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0