Wednesday and i'm in love (8)

Denna dagen har varit, knasig? Konstig? Allmänt cp? Typ. Bråk första lektion, släng i dörrar och fula ord m.m. och för en gång skull var jag INTE inblandad (a) Som tur är blev det lite bättre till slut!

Jag & jossan hade det väldigt trevligt inne på sista lektionen (som också var FRIVILLIG, AMBITIÖSA OR WHAT?) och vi fattade ingenting av vad Rickard sa eftersom Jossan var upptagen med att skratta åt eller med mig.. (a) :D

Lagade en jättegod laxgryta med morötter, rödlök och lite sånt gott i med ris, så har smaskat i mig det på typ en sekund, mumselimumsmums!

Nu tänkte jag plugga lite geografi, har faktiskt inte börjat än ;$
Andra avenyn på svt1 21.00 - DONT MISS IT!

Puss & kram, skumbanan på alla goa & glada :)


Ge mig sommar

2010-02-09 @ 19:18:27 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0