26-01-10 Tisdagsångest

Har lite ångest.. Alla vänner pratar om hur bra det är att uppdatera bloggen, hålla den igång, att det är kul att komma tillbaka hit om några år och läsa vad man gjorde nu. Men ändå lyckas jag inte komma igång.

Ingenting händer just nu, och på ett vis känns det rätt bra. No more drama, bara mellanmjölk. Det är nog både bra för mig och för mitt liv. Har varit så mycket dessa år, mycket bra men minst lika mycket dåligt. Vänner har kommit och gått. Mitt livs stora kärlek har det varit si och så med. Mycket kärlek, men aldrig riktigt nått dit jag velat. Kanske är kärleken större på min sida än på hans, jag vet inte och vet ärligt talat inte om jag vill ställa mig själv den frågan heller. Känner mig "emotional tired" på något konstigt amerikanskt gråtfilms-sätt.. För något år sen visste jag inte vem jag var och kanske har jag inte hittat mig själv ännu, jag letar nog fortfarande.

Det är mycket jag har velat gjort annorlunda i mitt liv. Ibland om kvällarna kan jag ligga och fundera ut exakta scener hur det kunde ha varit om jag gjort på ett annat vis, dåligt - jag vet, men jag skulle så gärna vilja ha en spola tillbaka-knapp här nånstans så jag fick göra om, göra nytt. Besviken eller ej, så går det tyvärr inte.

Nu ska jag inte tjata hål i huvudet på er om meningen med livet och diverse andra djupa saker, behövde bara skriva av mig. Ha en fin kväll! Nästa --> Andra avenyn!

Puss & Kram från Charlotte

2010-01-26 @ 21:03:10 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0