Ett galet yrväder!


En gammal bild då jag hade min i princip, "naturliga" hårfärg, har dock snäppet ljusare då jag mer har askblondt hår, men rätt likt!

Hej bloggen!
Idag är jag som ett galet yrväder! Allt jag gör går snabbt, enkelt och känns väldigt bra för att försöka förklara hur jag menar. I vanliga fall är jag som en jäkla bergochdahlbana när det både gäller humör och känslor, men just idag mår jag bra! :$

Hade geografi & matte idag, sen gick jag hem så denna skoldag gick snabbt! Brorsan var här då han redan slutat, spelade poker och hade sig, han är faktiskt riktigt kung, världens proffs! Och jag som knappt förstår hur internetpoker fungerar.. Inte lätt inte (a)

Skänkte 50 kr till människorna nere i Haiti igår, hoppas de hjälper och att de inte hamnar i fel händer!
Nu ska jag sätta på ett par koppar kaffe till och fortsätta lyssna på min otroligt braiga Spotify-lista! ;)

Pussar på er!

Förresten, vill ni se hur motivet till min tatuering kommer se ut? Ska bara ändra textsnittet lite men orden är klockrena! Mellan skulderbladen hade jag tänkt mig, ENJOY!





2010-01-20 @ 16:59:03 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0