När man försover sig..

Sen jag flyttade in till Degerfors den 13 augusti så har jag haft extremt svårt att komma upp ur sängen när jag ska.. I Svartå var det aldrig något problem, jag gick upp så fort klockan ringde. Har ingen aning om varför men detta är så himla jobbigt för antingen försover jag mig och hinner inte ens dra till skolan, eller så kommer jag försent till andra lektionen, vilket är ännu mer skämmigt tror jag :$ Visst, det har inte hänt så många gånger men ändå..

Camilla C's kära mobiltelefon har nu gått i pension och är SÖNDER, vilket jag tycker suger! Vem ska jag nu tjöta tröga sms med? Skynda och sätt igång reservtelefon nu eller kom och hämta min gamla rosa söta telefon camillis (a)

Igår var skolan faktiskt riktigt rolig, särskilt gympan. Tack Bei & David för riktigt bra planering! Kul att det känns som att klassen börjar "come together" igen, jätteskönt verkligen. Brorsan tog nyckeln till min lägenhet igår då han började komvux igår och slutade tidigare än mig så när jag kom hem var han här en sväng. Kul att vi ses lite mer nu, förväntar att se mycket mer av den grabben nu här framöver! :D

Har glott på One tree hill i princip hela morgonen och tänkte ställa mig och laga lite lunch här nu snart. I helgen kommer Kajsa hit, jag ska även vara med Madde också, så helgen ser jag absolut fram emot, som vanligt iofs men (a)

Nu ska jag sluta babbla :)

Puss & kram, skumbanan.

2010-01-19 @ 14:32:38 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0