Fin dag

Jag har ganska fina dagar, eller vänta, låt mig rätta till det här - underbart fina dagar.
Jag har så otroligt fina vänner, såna vänner som man kan lita på och ringa oavsett om det var flera månader man sågs sen sist. Såna vänner som man kan freaka ut totalt med, trots att man vet att man ser helt totalt dum i huvudet ut. Jag har också min älskade älskade Patrik. Han är helt fantastisk, otrolig. Jag skulle kunna säga vad som helst till honom, vad som helst, utan att skämmas. Jag är inte ens rädd för att lämna ut hela mig själv för jag vet att han aldrig skulle såra eller skada mig. Jag var redo att ge honom mitt hjärta redan första gången han kom upp hit, den 6 mars. Han stöttar mig och bryr sig om mig på ett sätt som ingen gjort tidigare, med honom är jag verkligen helt och fullt lycklig - TROTS ATT JAG KAN BLI DÖIRRITERAD PÅ HONOM IBLAND.. haha

Idag var jag uppe på skolan en sväng, Mikaela var så snäll och följde med mig, gjorde klart min Powerpoint till redovisningen om Hårdrock imorgon, kommer nog gå bra - man får ju ha lite tilltro trots allt ;) Efter det gick jag hem hit, sålde en soffa, umgicks med mina närmsta och bara hade det gött.

Nu ska jag leta efter en klänning att ha på min artonårs-dag, hoppas på ett kap!



Mina närmsta vänner
& min bästa älskling:














2010-11-11 @ 21:24:44 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0