Onsdag 17/11-10

Snart fyller jag, om tio dagar för att vara exakt. Visst, lite sent jämfört med er andra MEN så sjukt glad för guu vad jag har längtat!!! Fest är planerad och nästan alla mina nära o kära kommer, kan inte bli mer rätt. Satta drog precis, älskling är och tränar (Jag & Mika ska börja följa med till gymmet med start nästa vecka, kanske blir permanent, who knows?) och jag sitter och försöker bestämma mig för hur många piercingar jag ska göra, till.

Dessa skulle jag vilja göra eventuellt:

TRAGUS PIERCING (lånad bild)


Industrial Piercing (lånad bild från en blogg)



PLUS i näsan, navel (för fjärde gången) och kanske eventuellt i en bröstvårta. HAHA - crazy about piercing right now, har nån hang up på dem i guess.

Imorgon börjar jag klockan ett, nere vid Vallakyrkan där en kille ska berätta om sitt liv som missbrukare - intressant faktiskt då det var länge sen man hörde någon tala om det, och man kan ju inte säga att man redan hört det för alla har ju olika livshistorier. På fredag ska jag redovisa om Hårdrock, har lånat en t-shirt av Satta som ska fullända min klädsel, haha.

Nu ska jag fortsätta lyssna på bra musik och tänka på min älskling.




2010-11-17 @ 19:55:06 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0