Söndag 21/11-10

Snart händer det, SOM JAG LÄNGTAT.. Och snart så, då sjutton haha! Jag blir vuxen, spännande spännande ;)

I fredags så var jag, Nathalie och Therese inne i Örebro och tittade på min älskling när han & hans lag spelade skolmästerskap i Amerikansk fotboll, de vann och Patrik blev utnämnd till "Matchens spelare" näst sista matchen - Stolt flickvän, stolt flickvän. Det var superkul trots kylan och i sommar så ska älskling spela med seniorerna troligtvis! (Nämnde jag förresten att jag är en stolt flickvän?) Väl hemma runt ett? så kom Mika upp & vi packade och därefter drog vi vidare till Kristinehamn, till Tom. Kollade på film och umgicks, sov över där och hade det allmänt bra! Drog hem sent på kvällen och idag har vi bara chillat hela dagen, mötte Diana härnere som kom med lite pengar till frukostvaror och då kom hon på att vi skulle åka till McDonalds så då gjorde vi det, gött och mysigt att ses! Skola imorgon och är lite förväntansfull hur det kommer att bli imorgon, händelserikt troligtvis.

Om tjugo minuter ska jag och Puttenicklas titta på Beck på 4an, länge sen jag såg just den filmen så det ska bli mysigt att bara ligga i sängen med min älskling & koppla av.

Förväntansfull till studenten, ska bli så skönt och så kul att äntligen känna att det är över. Känner inte att det kommer bli så sorgligt, de man verkligen tycker om har man kvar oavsett om man fortfarande går i skolan eller ej. Endast tre, fyra dagar efter studenten åker jag, älskling, Mamma, Peter, Emelie, Jonte, Pernilla, Micke, Rebecca, Eva och Filip till Turkiet - med ultra all inclusive, awesome! Förhoppningsvis klaffar allt så pass bra så att vi fixat ny lägenhet redan i maj, hoppas hoppas hoppas!

Nu ska jag gå till älskling som ligger och väntar på mig. <3



2010-11-21 @ 20:48:17 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0