Back to buisness

Spydde i morse men tar mig iväg i vilket fall som helst, känner mig inte illamående nu så kan ju omöjligt vara magsjukan. Börjar 10.20 och slutar 14:45, ganska okej faktiskt. Imorgon har jag två lektioner, mellan dem är det tre timmars rast, kind of awesome!!!

Jag har tjänat 100 kronor på bloggen nu, känner mig stolt faktiskt, haha. Tog ett tag innan man fattade allt det där med HTML-koder och så vidare men nu sitter det.

Igår var en mysig dag. Vi var ganska många uppe här i lägenheten. Älskling, jag, Sanna, Mika, Dennis, Malin, Satta, Rådis och ludde närmare bestämt. Sanna ägde mig totalt på COD och pizza njöts det av i ganska normala mängder. ;) Har förresten fått låna Rådis dator med allt som tillhör bara för att min laggar så mycket, snällt av honom, då kan ju han och älskling passa på att spela när han väl är här uppe.

Orkar inte skriva nåt mer nu utan uppdaterar när jag kommer hem igen.
Puss & kram, skumbanan.




2010-09-06 @ 09:38:16 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0