It's gonna be a bumpy ride (8)


(Gillar den här bilden)

Kom precis hem, cyklade som en tok då jag var jättekissnödig - klädde typ av mig i hissen :$ Eller ja, halsduken, skorna och väskan åkte av åtminstone!

Idag är älskling uppe í Strömtorp och svetsar, jag saknar honom. Vi ska iväg till hans föräldrar och äta middag på fredag, mysigt mysigt. Tacos blir det och jag kan ju säga så mycket som att det är efterlängtat. Det roliga var att precis innan Patrik ringde sin mamma så nämnde vi att vi är sugna på Tacos båda två & så har hon planerat att vi ska äta det, lite roligt sånt där, haha.


Imorgon är det debatt mellan 13.00-15.00 i folkets hus för oss på skolan. Partiernas ungdomsföreningar ska debattera om olika frågor och det ska faktiskt bli ganska intressant. Tror inte att det är alls många som är särskilt insatta, därför är det kul när man får lite mer information om vad de tycker & tänker och självklart hoppas jag på ett storbråk mellan höger och vänstern, HAHA.

Nu ska jag spela lite COD tänkte jag, lite lagomt tidsfördriv sådär.

Puss & kram, skumbanan!
(Bjuder på en dagens)

2010-09-07 @ 11:31:43 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0