Jag gillar inte måndagar!

Det är något speciellt med måndagar och söndagar, nu menar jag förstås på ett dåligt sätt. Det är som att all ork och kraft i kroppen bara rycks ur och man lämnas kvar likt en zombie med hängade huvud och fötterna släpandes efter sig..

Skolan var okej, maten Patrik lagade idag var underbart god och jag älskar dig av hela mitt hjärta. På söndag är det ett halvår, kan inte fatta att tiden går så fort, helt sinnes. Du är en så stor del av mitt liv, min älskling.

Nu ska jag se ullared, kan bli rätt kul - om det håller standarden från förra året vill säga!

Slänger in några bilder så ni orkar vänta tills nästa gång jag uppdaterar ;)
Puss & kram skumbanan.










2010-09-06 @ 20:06:36 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0