The weekend

Igår var jag i Svartå med Mamma, Emelie, Peter & Rebecka och firade Maj-britt som fyllde 50 år, mycket trevligt! Efter det drog jag, Emelie & Becka hem till Jonte och var där & umgicks, efter det åkte jag till Mika och spenderade kvällen där med henne, Sanna och Becca. Efter det fick jag skjuts upp till Ludde där älskling lanar, var där en stund, sen gick vi hem i minusgraderna.. Är sjukt trött och sliten idag men bara att härda!

Mika & Becca var här förut och nu är Dennis påväg hit, mysigt! Saknar älskling så hoppas att han inte kommer hem alltför sent så vi hinner ses en sväng innan man ska lägga sig..

Puss & Kram, skumbanan.



2010-09-05 @ 16:17:32 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0