22 februari 2011

I lördags var vi ute för att fira älskling som fyllde 19. Det var superkul - goda drinkar, bra musik och bra folk! Förfestade här först och Therese (Patriks goa syster) rota efter nåt snyggt att låna av mig till kvällen, till slut hittade hon nåt bra! Jag, älskling, Therese, Satta & Mika åkte med pappa in och med Mikas mamma hem, plus en extraresenär, haha..

I söndags gjorde vi inte alls mycket förutom att allihop beställde pizza och käkade (jag tog förstås sallad, mycket godare!) och så kollade jag och älskling på Big brother på kvällen - kommer bli intressant att se hur det artar sig. Blev dock besviken på folket? Visst, kul med en transexuell och ett par med i huset i år men för mycket "old people" för ett sådant program enligt mig.

Sandra hörde av sig för en stund sen och frågade om jag vill komma till henne ikväll med de andra tjejerna i klassen och umgås, skoj skoj! Hon bor i lägenheten nedanför mina svärföräldrar så ska nog passa på att ringa på där en sväng innan kanske!

Har lite beslutsångest om vi ska åka till mamma på torsdag. Mitt busskort är sönder, får inte pengar först på fredag och vet inte riktigt vad helgen eventuellt bjuder på - det som är det svåra.. Oftast när man åker nånstans så händer det massa kul, just bara för att man inte är hemma..

Jaja, ska fortsätta kolla på Gossip girl en sväng.
Hejsvejs!
2011-02-22 @ 17:22:39 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0