7 februari 2011

Ska köpa ny bloggdesign tänkte jag, är ganska trött på den jag har nu och jag är lite sugen på en ny!

Skolan idag var okej, finns inte så mycket att skriva om den förutom att jag är så himla glad över att jag har min älskade Patrik där, han är bäst. Älskar dig hjärtat. Sen dessutom kan jag knappt fatta att det bara är några månader kvar till studenten. Känns helt overkligt, underbart, fantastiskt. Kommer inte bli ett dugg ledsen tror jag. Visst, klart man kommer bli lite sorgsen över att man måste lämna alla goa & fina i klassen men samtidigt, det är ju nu livet börjar - PÅ RIKTIGT! Vi har sagt upp denna lägenhet nu, så 30 april flyttar vi ut till vår nya fina tvåa - längtar som sjutton! Ska bli underbart att få fixa i ordning från början med min babe ` v ´ I sommar blir det jobba, jobba och återigen jobba. Lutar åt äldrevården/IKEA, förhoppningsvis får jag det sistnämnda :) I höst ska jag plugga, wiiiihaaa! Känns skönt att veta vad man vill göra. Inte så många som vet det, därför det känns skönt.

Tänkte shoppa lite på H&M, Nelly och Asos nu - behöver lite nytt och det är ju lagom bra priser!

Hejsvejs :)


2011-02-07 @ 20:24:40 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0