13 januari 2011

Bra dag. Går efter höstens schema denna vecka, så hade endast naturkunskapslektion nere på labb som blev väldigt kort då vi endast gick igenom vad vi ska ha prov på om två veckor :) (Okej, jag hade projekttid också men det glömde jag faktiskt så det gills inte :$) Fikade på Märtas därefter med goa klassen!

När jag kom hem har jag: Ätit, pussats med patrik, kramats med patrik, kollat på tv, rökt, plockat lite, rökt en gång till och en till och en till, och en till, typ. Hjälpt Patrik att bära upp lite saker ifrån bilen, pratat med folk på msn - bland annat med min bästa vän Mikaela, pratat med mammi i telefon och kollat på One tree hill (som för övrigt är den bästa serien i världshistorian, OCH KOM INTE OCH SÄG NÅGOT ANNAT!)

Har blivit totalt lost i en maträtt - Wookgrönsaker med ägg = Wookomelett helt enkelt! Asgott, mättande och framför allt nyttigt, kan det bli nåt bättre? :) Okej, nu äter vi ju för det mesta nyttigt här hemma i vilket fall men ändå, måste ju få lite pluspoäng på duktighetsskalan här :$ För det mesta äter vi: Fläskkarré/schnitzel/kotlett, bulgur, sås, sallad. Torsk, bulgur, sås, sallad. Lax, bulgur, sås, sallad. (Inte särskilt varierande, jag vet - men nyttigt och gott och så länge man byter ut proteinkällan varje dag så funkar det utmärkt!) På helgerna blir det mer såhär: Går upp jättesent och därför äter vi frukost runt ett på lördagen, sen runt fem äter vi dagens sista måltid som antingen är hemlagat eller på pizzan. Så ser det ut! (Inte för att det säkert är så intressant att veta but still.)

Imorgon är det fredag och det gillas - jisses vad många som skriver så ofta förresten? "Imorgon/idag är det fredag, awesome" typ. Tänkvärt.

One tree hill återigen. Hejsvejs.



2011-01-13 @ 23:40:56 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0