14 januari 2011

Skolan var ganska rolig idag. Har mest roliga kurser nu, de som jag gått och längtat efter hela gymnasiet. Visst, filosofin kommer bli ganska crazy men det lär ju bara passa min personlighet quite well ;)

Jag och älskling drog oss neråt till samhället direkt efter att vi slutat, runt halv två - gick in på apoteket och skulle hämta ut min årsförpackning av mini-piller när tjejen säger att leverantören har problem med att tillverka just de mini-pillrena så fick gå därifrån tomhänt..  Fick dock en karta av Mikaela så länge, savior of the day i will tell you!! Mötte Kristoffer  så jag, han och Patrik gick & fikade på Märtas en sväng. Efter det gick vi in till Coop och köpte cigg. Därefter sprang vi på Sunshine, Bubba, Random och Satta mitt på torget - konstigt nog, så stod där och snackade enda tills dess att Diana hämtade upp oss för att handla lite på kronis, så behövligt!

Hemma med Satta & Mika nu. Satta sitter och spelar Amnesia (Ärligt talat, fattar inte hur ett DATASPEL kan vara så läskigt :o hjälp..) och jag sitter här och kollar på samt skriver här, hihi. Vi tänkte se en film sen, mysigt mysigt. Älsklingssnuttis är och tränar men kommer förhoppningsvis hem inom en snar framtid! Var ju och handlade godis på Pekås förut - FREDAGSMYS :D :D :D

Imorgon kommer mammsi hit runt lunch då hon är och hälsar på sin kompis Susanna här i Degerfors. Ska bli mysigt att träffa henne, åker inte till Frövi alltför ofta tyvärr, så mycket annat att göra :$

Back to looking at the game, haha!
Hejsvejs.


Älskling<3
2011-01-14 @ 20:24:18 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0