15 januari 2011

Fick sms av mamma klockan 11.00, vaknar tolv och tittar på mobilen - HJÄLP, HON KOMMER OM FYRTIO MINUTER! Anledningen till min panik var för det första att vi inte hunnit städa i ordning sen fredagsmyset igår och alltför stökigt vill man ju inte ha när lilla mamma kommer och hälsa på. Skyndade mig att göra i ordning mig, duka bordet för lunch och drog ner till tvättstugan och körde igång tre maskiner med älskling - som för övrigt är väldigt duktigt på allt som har med hemmet att göra, för att vara en kille som aldrig hjälpt till hemma tidigare ;) hihi.
Både mamma och Jonte kom hem till oss och vi fyra käkade, drack kaffe och fikade! Mysigt.

Mikaela kom hit en sväng förut, som varje dag i princip - älskade bästa vän! Trots den levande berg o dahl-banan vi upplevt det senaste året så vet vi vart vi har varandra, det är det viktigaste! Hon kommer tillbaka hit sen igen och så ska vi förmodligen dricka kanske hitta något party maybee! Lilltjejen har ju inte fyllt arton än ;) But don't worry honey - bara 9 dagar kvar! Hihi

Sitter och surfar (?) runt lite på olika sidor och funderar starkt på att köpa löshår - ångrar faktiskt att jag färgade underhåret svart och om jag möjligtvis köper löshår så måste jag köpa både svart och blont i såna fall. Får fundera lite till. :) Är inne på Nelly.se också, ganska shoppingsugen så blir väl att jag trillar dit och handlar lite ;$ Hittat massa fint!

Nu ska jag fortsätta kolla på One tree hill, som för övrigt är ungefär världens bästa serie!

Hejsvejs.
2011-01-15 @ 20:46:22 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0