17 januari 2011

Förvånansvärt så var skolan helt okej idag med - har faktiskt dyngroliga ämnen just nu så det flyter på :) De två sista lektionerna var dock frivilliga då vi jobbar hemma med dem så kom hem runt tolv ungefär. Har kollat på One tree hill, skrivit på min bok i projektarbetet, lyssnat på bra musik och druckit Cola!

I helgen ska vi småfira Mikaela lite då hon fyller om exakt en vecka nu, på måndagen, min plutt! Så stolt över henne, sen dessutom kan vi ju gå ut på krogen då :D Bara 1 månad och 27 dagar mellan oss - ändå är jag 92a och hon 93a, som det kan vara :) Älskar dig bästa vän!

Är lite småsur på mig själv.. Mest därför att jag hade 4000 kr på kontot i december och nu är de slut.. Vet inte riktigt vad jag gör med mina pengar. Tycker ändå inte att jag handlat speciellt mycket kläder? Jaja, längtar tills nästa söndag, då får jag pengar igen - som tur är :)

En liten bildbomb tills nästa gång:

Världens finaste vårdag.


18-årsdagen, amaaazing!


Min älskling på mitt kalas ;)


Älskling i somras


Nyårsafton - här däckar vi tidigt ;)


Nyårsafton - Mikaela & Emil in action!


Nyårsafton - P12, emil, Hampus och Rådis :)


Nyårafton - Min babe!


Nyårsafton - Jag och min älskling + godaste Smirnoff Ice!


Min 18årsdag - Satta in tox and everything ;)


Halloween - Mika & Dennis posar ;)


Halloween - Jag & älskling putar och lipar HAHA


Halloween - Vampyr Alexander Satta


Halloween - Älskling <3


Party @ Satta - Patrik och Rådis får för sig att bada med kläderna på..


Fest hemma hos mig - Drane och Dahlis posar (?) medans jag och Patrik ligger i sängen.. HAHA


Förfest hemma hos mig - Patrik och Satta ser inte alltför taggade ut ? :O


Fin vårdag hemma hos mig - Jag och Mikaela är glada!


Hemma hos mig - Mika posar och Satta ser sur ut :D haha


Hemma hos mig - När man gillar pengar.. Spar' man - så har man ;) (Vi säger så)


Hemma hos mig - Mika och Satta på balkongen, VÅR<3


I hissen i mitt hus - Jag, Satta och Mika posar en aning (Patriks hand är ju i alla fall med, haha :D)

2011-01-17 @ 14:39:57 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0