2/1-11

Nu är jag tillbaks, återigen.. Uppdateringar hinns inte särskilt ofta, har alldeles för mycket att göra känns det som (?), så kanske fallet inte riktigt är men faktum kvarstår - har så himla mycket kul att göra i alla fall :)



Julafton var jättemysigt. Tillbringandes i Frövi tillsammans med mamma, Jonte, Emelie, Peter, Mormor & Morfar. Dagen innan satt vi och spelade Bingo-lotto och jag vann, nästan.. Fick jättefina julklappar, trots att jag i år inte ens hade tänkt på att önska mig något speciellt - mamma känner mig helt enkelt väldigt bra :)

Nyårsafton var också kanoners! Tillbringades först här där vi förfestade - jag, älskling, hampus, camilla & Mika! Sen drog vi vidare till Random där folk redan var i full gång och festade. Trevligt folk, mycket god dricka och jättefina nyårsraketer, för att inte tala om den underbara nyårskyssen älskling gav mig - MUMMA!

Har i princip lagt oss klockan 6.00-7.00 varje morgon nu i säkert över en vecka. Patrik och Hampus har ju lanat och då blir det lätt att tiden rinner iväg ganska så fort, helt plötsligt är klockan fem och man är mitt uppe i något.

Idag var vi hos Patriks föräldrar och åt mat, med Therese samt drack lite kaffe och hade det trevligt!


Min älskling <3 (Lägger mycket hellre upp bilder på den här sötnosen än mig själv)

2011-01-02 @ 19:18:09 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0