26 januari 2011

Igår var en otroligt mysig dag. Jag, Satta, Patrik och Becca hade planerat ett tag, hur vi skulle bära oss åt för att fira Mikaela ordentligt. Flera stycken var sjuka så blev endast vi :)
Vi bestämde oss för att göra det enkelt men roligt, så vi tvingade ner Mikaela att vara hos Satta igår tills dess att vi var klara. Vi lagade tacos, och åt det allihopa. Efter det drog jag och älskling & storhandlade med Diana och Therese lite fort :) När vi kom hem fixade vi kaffe och fikabröd, gick ner och köpte ett roligt kort och kuvert. På kortet stod det "Knacka på krysset tre gånger och säg abracadabra" och något fint trollerimotiv - i kortet står det "och så har hundralapparna i detta kort försvunnit!". Därifrån gjorde jag en pil inuti kortet till där det var tomt och skrev "Leta där värmen finns men solen aldrig skiner", hon skulle alltså få leta efter sin present i lägenheten - och det blev kul. Det var kylskåpet (hur hon tänkte där undrar jag), vid alla element men hon var fast besluten att det var i ugnen men vågade inte titta än så vi fikade först. Därefter hittade hon kuvertet på en gång i ugnen, trots det att Patrik lagt det uppe vid värmerören och på kuvertet stod det "En liten bit på vägen <3", och hon fick lite pengar som vi lagt ihop eftersom vår kära Mikaela ska satsa på att tatuera sig och pierca sig på två ställen i år, tänkte att det var den bästa presenten! Otroligt rolig och mysig dag helt enkelt =) Grattis på 18-årsdagen återigen, min fina vän!

Hade naturkunskapsprov idag, gick bra trots att jag inte pluggade särskilt mycket idag. Nöjd! Fikade efter skolan med en del av klassen :) Promenerade hem med mitt hjärta och nu letar jag efter ÄNNU MER bra musik på spotify, tänkte lägga upp min favoritlista som ligger varmt om hjärtat just nu - har samlat ihop några favoriter.

http://open.spotify.com/user/charlottelovisa/playlist/6YiP593ksVxGGUcR4HNMnf



Min fina bästa vän! Här var hon bara sex år, på min baksida - tiden går fort Mikapikka ;) <3

2011-01-26 @ 15:02:43 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0